Drukuj

Informacje dla klientów

WebMaster. Opublikowano w Informacje dla klientów

Szanowny Abonencie,

wychodząc na przeciw oczekiwaniom

zwiększania zasięgu sieci, stabilności usług oraz rozwoju oferty
sieci firm Opticom oraz Promarket Computers zostały połączone.

Nowym administratorem sieci jest Promarket Computers Sp. z o.o.

biuro spółki / BOK: 32-600 Oświęcim, Rynek Główny 1
tel. 33 44 74 444 / 
www.pmcnet.eu /  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Dla Abonentów Opticom
Biuro Obsługi Klienta nadal znajduje się w Libiążu przy ul. 1 Maja 13.

tel. 32 62 777 85 / 33 44 74 234

 

Zapraszamy do biura obsługi klienta w celu podpisania umowy z nowym operatorem

i jednoczesnego rozwiązania umowy z nami.

Do czasu podpisania nowej umowy pozostają Państwo naszym abonentem.

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA CZYNNE:

PONIEDZIAŁEK 8:00-15:30

WTOREK 8:00-18:00

ŚRODA – PIĄTEK 8:00-15:30

KAŻDA II SOBOTA MIESIĄCA 9:00-13:00

ZAPRASZAMY

Zapewne zastanawiają się Państwo czemu podjęliśmy taką decyzję.

Obecnie działamy prężnie w nowej branży SYSTEMY FOTOWOLTAICZNE.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, szczegóły uzyskają Państwo dzwoniąc pod numer: 600 854 393

Cechy oferty:

–  doskonały stosunek cena / jakość

– w cenie: projekt 3D wraz z analizą zacienienia gwarantujący optymalne rozłożenie paneli fotowoltaicznych

– szybki montaż i pełna odpowiedzialność

– posiadamy liczne certyfikaty i uprawnienia, w tym certyfikaty Urzędu Dozoru Technicznego

– oszczędność czasu, pieniędzy i środowiska

– szybka realizacja

–  w cenie: monitoring pracy wifi – bieżący podgląd pracy elektrowni na aplikacji komputerowej i mobilnej

Komunikaty

Szanowni Państwo,
Informujemy , że w dniu 2020-02-08 w godzinach 10:00->13:00 występowały problemy z dostępem do sieci Internet oraz dostępem do usług TV.
Problem wynikał w związku z awaryjną urządzenia OLT.


Informujemy , że w dniu 2019-10-18 w godzinach 00:00->00:30 występowały problemy z dostępem do sieci Internet.
Problem wynikał w związku z awaryjną wymianą dysków w serwerze.

Informujemy , że w dniu 2018-12-26 w godzinach 20:43->21:30 występowały problemy z dostępem do sieci Internet.
Problemy wynikały z ataku DDoS na nasz serwer.


Informujemy, że w dniu 2018-10-04 od 23:00 do 2018-10-05 04:00 wystąpi przerwa w dostępnie do usługi TV, oraz mogą występować przerwy w dostępie do sieci Internet. Przerwa związana jest z rozbudową infrastruktury.
Informujemy , że w dniu 2018-09-24 występowały problemy z dostępem do sieci Internet w obrębie Borowca oraz ul. Żeromskiego. Problemy związanie są z zerwaniem linii zasilające przy ulicy Borowcowej.

Informujemy , że w dniu 2018-07-12 w godzinach 15:40->17:30 występowały problemy z dostępem do usługi TV.
Problemy wynikały z awarii OLT.


Informujemy , że w dniu 2018-05-25 w godzinach 21:42->22:11 występowały problemy z dostępem do sieci Internet.
Problemy wynikały z awarii servera.

Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.


Informujemy , że w dniu 2018-04-26 w godzinach 18:55->19:35 występowały problemy z dostępem do sieci Internet.
Problemy wynikały z ataku DDoS na nasz serwer.
Przepraszamy za utrudnienia.